EMS-CRM:Servis takip sistemi
19.10.2011
                                          

Programın genel fonksiyon detayları;

Program Araç Servis için hazırlanmış ama tüm teknik servis işlemlerine uyarlanabilecek yapıda geliştirilmiştir.

Araç servis fişi ile araç teslim bilgileri, araç bilgileri, müşteri bilgileri kullanılan yedek parça ve hizmet bilgileri araç özellikleri detayıyla kayıt ve takip edilir.

Sigorta ve expertiz ayrıca takip edilir hasarla ilgili ayrıca takip oluşturularak müşteriye anlık bilgi aktarılabilir.

Ticari paketle entegre çalışarak firmalar için cari bakiye takip gerçekleştirilir.

Malzeme ihtiyaç listesi temininde tedarikçi değerlendirme yapılabilir.

Kullanılan farklı yazılımlarla entegre çalışarak programa girilen veya entegrasyonla alının verilerle servis personeli primleri ürün grupları, ciro, kota, vadeler ve ödeme tiplerine göre hesaplanabilir.

Aktif listelerde servisdeki tüm araçlar, onarımdakiler, onay bekleyenler ve teslim edilenler ayrı ayrı aktif listelerde takip ve kontrol edilebilirler.

                                                                                        

EMS-CRM: SERVİS TAKİP SİSTEMİ

Farklı noktalarda bulunan örneğin farklı semtlerde veya binalardaki onarım bakım servislerini veya farklı şirketleri merkezden izleme olanağını verir.

Stok ekstresi, alımlar ve satışlar raporu, envanter raporu, kar raporu gibi raporlardaki tüm hareketleri; ürün ve özelliklerine göre izleme olanağını verir.

EMS-CRM: SERVİS TAKİP SİSTEMİ , “1TÇ” şirketi tarafından 1C:İşletme 8 sisteminde geliştirilmiş olan “1TÇ:Ticari KOBİ Yönetimi” ile entegre  geliştirilmiştir.

EMS-CRM: SERVİS TAKİP SİSTEMİ uygulama çözümü  ‘’1TÇ:TİCARİ KOBİ yönetimi’’ modüllerindeki gelişmeler ve yeni sürümlerine paralel olarak sürekli gelişen kapsamlı bir uygulamadır.

Kullanılan standart fonksiyonlar:

1.       Servis durumuna  göre gerekli miktarlarda  ürünler, yedekparça veya bakım ürünleri stoğa alınır, Araç servis fişindeki bilgilere şikayet ve taleplere göre servis işlemleri gerçekleştirilir. Son aşama  müşterilere teslim gerçekleştirilir. Alıcılardan tahsilat ve satıcılara ödeme gibi parasal hareketler kayıt altında tutulur. Sonuç olarak detaylı cari hesap durum ekstresi ve stok raporu alınabilir. Stokta bulunan ürünler hem miktar hem tutar olarak izlenebilmektedir.

2. Servis işlemi gerçekleşen tüm araçlar plakaya göre takip edilir yedek parça parti veya seri takibi yapılabilir. Stok kartları için barkod tanımlama ve yazdırma fonksiyonu kullanılmaktadır.

3. Günlük kasa ve banka bilgilerini her an detaylı raporlamak mümkündür.

4. Ürün maliyeti ve miktarını yansıtan detaylı stok raporu, cari hesap ekstresi, alımlar raporu, masraf ekstresi, parasal hareketleri yansıtan finansal ekstre ve cari hesap, malzeme ve satış elemanına göre detaylandırılmış kar raporu alınabilmektedir.


 



Parametreler

EMS-CRM: SERVİS TAKİP SİSTEMİ”, “1TÇ” şirketi tarafından 1C:İşletme 8 sisteminde geliştirilmiş olan “1TÇ:Ticari KOBİ Yönetimi” üzerinde geliştirilmiştir.
EMS-CRM: SERVİS TAKİP SİSTEMİ” uygulama çözümü  ‘’1TÇ:TİCARİ KOBİ yönetimi’’ ndeki gelişmeler ve yeni sürümlerine paralel olarak sürekli gelişen bir uygulamadır.


EMS / 1TÇ Yazılım fiyat listesi


EMS-CRM: Servis Takip Sistemi

2500 TL



1C:İşletme 8. ek lisans (1 kullanıcı için)

300 TL

1C:İşletme 8. ek lisans (5 kullanıcı için)

1000 TL

1C:İşletme 8. ek lisans (10 kullanıcı için)

1800 TL

1C:İşletme 8. ek lisans (20 kullanıcı için)

3400 TL

Platform: 1C:İşletme 8.2

Ana uygulama:1TÇ:Ticari KOBİ Yönetimi 1.3

Satış ve Destek işlemleri EMS şirket tarafından gerçekleştirilir.
Gsm: +90 216 343 51 91 
Mail: www.1tcweb.com
Web: ercan.aycan@emsteknoloji.com