Güncelleme hizmetlerimiz

Uygulama danışmanlık ve güncelleme işlemleri 1TC uzmanları yardımıyla uzaktan yapılır.

  • Uzaktan bilgisayarınıza bağlanabilmek için 1TC destek 1TÇ TeamViewer uzantısını indirebilirsiniz.
  • Güncelleme kapsamı: 1C:İşletme platform ve uygulama dosyalarını güncelleme.
  • Güncelleme standart (özel olarak değiştirilmemiş) uygulamalar ve kayıtlı müşterilere, uygulamayı satın aldıktan sonra ilk 6 ay için ücretsizdir.
    • Uygulamayı satın aldıktan 6 ay sonra güncelleme işlemleri, “BASİC” sürüm için ÜCRETSİZ, “PROF” sürüm için sözleşme ile gerçekleştirilir.
    • 1-3 tane veritabanı için: Tek güncelleme 50usd, 6 aylık 200usd, 12 aylık 300usd olmak üzere ücretlendirilir.
      • Not:Uygulama yeni sürümleri her ay yayınlanır. Farklı sebeplerden daha sık da olabilir.
  • 1TÇ Desteğe başvurmadan önce kullanıcının hazırlıkları
    1. Uygulamanızın kayıt NO'su (yazılım setine dahil olan sarı anket ve sözleşme kağıdı üzerinde yazılıdır)
    2. Skype açık olması (1TÇ Skype adı: destek.1tc )
    3. Kulaklık ve mikrofon
    4. TeamViewer açık olması gerekir
  • Özel geliştirme görmüş uygulamanın güncelleme işlemleri daha fazla zaman alabilir. Yapılmış olan özel değişiklik ölçüsüne bağlı olarak güncelleme süresi değişir. Bu gibi durumlarda her güncelleme özel olarak değerlendirilir.
    • Not: Özel değişiklik yapılmamış uygulamalarda nesne kilit işaretleri mevcuttur (Tasarımcıya girip -> Ana menüden: Konfigürasyon-> Konfigürasyonu aç düğmesine tıklayarak nesnelerin kilitli olup olmadığını görmek mümkündür)
 


Danışmanlık için telefon ve e-posta bilgileri



  • Telefon (Call center)
  • 0212 327 74 90
  • 0212 327 74 91
  • Windows Messenger: destek@1tc.com.tr
  • Skype: destek.1tc
  • Google Talk: destek@1c.com.tr
  • E-mail: destek@1c.com.tr
İletişim bilgileri >>>
nka bilgileri >>>