Alternatif Dağıtım Grup Şirketlerinden "Günaydın Servis"

Günaydın servis hızlı satış otomasyonu

Alternatif Dağıtım grup şirketi 09.06.2000 yılında dağıtım sektörüne yeni bir bakış ve hizmet anlayışı getirmek amacı ile ve toplu yaşam alanlarında oturan, site sakinlerine hayatlarını kolaylaştırmak, kaliteli ve güvenilir ve müşteri odaklı servis hizmeti sunmak için "Gün Doğmadan Kapınızda" sloganıyla servis hizmetlerine başlamıştır.

Alternatif Dağıtım grup şirketi taşıma kanununun yürürlüğe girmesi ile birlikte (25.02.2006) R1 Yurtiçi Dağıtım Organizatörü ve P1 Şehiriçi Dağıtım belgesini almıştır.
Alternatif Dağıtım şirketi toplu dağıtım, insert dağıtımı, motokurye, paket ve koli taşımacılığı yapmaktadır. Bunun dışında etiketleme, poşetleme, zarflama, insert atma, kaligrafi gibi hizmetleri yapmaktadır.

Alternatif Dağıtım 800’e yakın çalışanı ve 100’e yakın taşıt türlü taşıma hizmetini vermektedir.

Alternatif Dağıtım grup şirketlerinden olan "Günaydın Evlere Servis" üç yıldır İstanbulun çeşitli bölgelerde hizmet vermektedir. Günaydın Evlere Servis müşterilerine daha da iyi ve kaliteli hizmet verebilmek amacıyla farklı sektörlerde yeni fikirleri üretmiştir, değişik projeleri başlatmıştır. Bu projelerden bir tanesi 3 Ekim 2012 tarihinde faaliyete başlatılmış "16 9 Residence" adlı projedir. Projenin içeriği Zeytinburnu ilçesindeki "16 9 Residence" sitesinde yeni marketi açmaktan ibarettir.

Bu projeyi hayata geçirebilmek için ilk olarak bir altyapı hazırlamaları gerekliydi. Altyapı marketin tüm iş süreçlerini kontrollü bir şekilde takip etmesini sağlamalıydı. Aynı zamanda, altyapı olarak kullanılacak program, merkez ile etkileşimli bir şekilde çalışması ve veri alışverişi yapması istenmekteydi; sağlam bir program arayışına girildi. Programı firma bünyesinde kullanmak üzere belli başlı standart fonksiyonlara sahip olması gerekliydi. Bu gerekli fonksiyonlardan bazıları:

  • Uygulama kullanımı çok sade ve hızlı;
  • Program müdahaleye açık (gerektiği zaman anında programın yapısına - çalışma şekline müdahale etmek, gerektiğinde firmaya ait özel iş süreçlerini prorgam üzerinde gerçekleştirebilmek);
  • Alım yönetimi, satış yönetimi;
  • Hızlı satış ekranı (dokunmatik özelliği destekli);
  • Fiş erteleme/devam ettirme;
  • Finans takibatı (Kasa, Banka);
  • Kredi kartı ile ödeme/taksitlendirme imkanı;
  • Barkod kullanımı;
  • Çoklu döviz takibi;
  • Çoklu mağaza takibi;
  • Masraf, Personel - Bordro (personel masraflarını takip etme);
  • Kur farkı işlemleri;
  • Ürünlere resim tanımlama imkanı;
  • Yansıtma, Kar-Zarar işlemleri, Açılış-Kapanış, Kira işlemleri.
1TÇ-Merv şirketi tarafından sunulan ve "1C:İşletme" platformu üzerinde geliştirilen 1TÇ-Merv:Perakende programı yukarda bahsedilen süreçlerini tam olarak karşılıyordu. 1TÇ-Merv:Perakende programındaki Hızlı Satış Ekranı sayesinde perakende satışlar çok hızlı bir şekilde yapılabilmektedir.

Program back office özellikleri:

  • Aynı anda hem Desktop, hem Web üzerinden kullanma imkânı;
  • Alımlar yönetimi (Sipariş, İrsaliye, Fatura ve iade işlemleri);
  • Satışlar yönetimi (Sipariş, İrsaliye, Fatura ve iade işlemleri);
  • İndirim, sadakat kart, kampanya işlemleri;
  • Matbu evrak yazdırma işlemleri;
  • Depo yönetimi (mağazalar, depolar arasında malzeme/ürün transfer işlemleri);
  • Stok + Envanter takibi;
  • Malzeme karakteristik takibi;
  • Fiyat politikası ve Fiyat analizi yönetimi;
  • Parasal işlemler (Kasa, Banka);
  • Personel kayıtları ve Ödemeleri;
  • İnternetten bağımsız mağaza uygulama kullanımı (çoklu mağaza yapılı işletmeler için);
  • Alım, satış, stok, envanter, kar, üretim vb raporlamalar;
  • Hızlı Satış Ekranı. 

Hızlı satış özellikleri:

  • Dokunmatik ekran desteği;
  • USB, COM barkodlu satış işlemleri;
  • "Hızlı ürün" seçim işlemleri ve istendiği kadar "Hızlı ürün listesi" hazırlama imkânı;
  • "Malzeme seç" işlemi (komple malzemelerin listesi üzerinden);
  • Hızlı satış sürecinde malzeme karakteristik (varyant) takibi;
  • Fiş satış ve Satış iade işlemleri;
  • Fiş erteleme/devam ettirme işlemleri;
  • Programda etiket, barkod etiketi yazdırma işlemleri;
  • Ödeme takibatı (Nakit, Kredi Kart vb.);
  • Perakende fişi statüleri takibatı (satıldı, ertelendi, sıfırlandı, arşivlendi – Satış personeli işe odaklanma değir takibat mekanizmaları);
  • Ürünleri karakteristik bazlı takip, resimlerin eklenmesi;
  • Ürün reçetelerin oluşturulması;
  • POS sistemleri ile çalışma;
  • Ticari donanım desteği; yazar kasalar, veri toplama cihazları, barkod okuyucuları, elektronik teraziler, müşteri ekranları, pos cihazları, plastik kart okuyucuları vb.;
  • Pratik ve basit arayüzü;
  • Kullanıcılar için değişik Hızlı Ürün Listelerin oluşturulması, kısayol tuşların tanımlanması;
  • Çoklu mağaza takibatı. 


Alternatif Dağıtım Şirketinin Otomasyonu 1TÇ Şirketinin Franchise Bayisi "1TÇ-Merv" şirketi tarafından "1TÇ:Ticari KOBİ Yönetimi" uygulaması üzerinde sağlanmıştır.

Alternatif Dağıtım grup şirketinden "Günaydın Servis" proje yöneticisi Hande YEŞİLYAPRAK'ın teşekkür mektubu:






Proje parametreleri:

   

Projeyi gerçekleştiren Bayi:

1TÇ-Merv Şirketi
Tel:
    +90 212 258 90 05              
         +90 258 258 90 06              
E-Posta: info@1tc-hizmet.com
Web: www.1tc-hizmet.com

1C:İşletme sürümü:

8.2.15.310

Ana uygulama:

1TÇ:TİCARİ KOBİ YÖNETİMİ

Sektör

Market Perakende Satış (Hızlı Satış)

Kullanıcı sayısı:

15


ALTERNATİF DAĞITIM TAŞIMACILIK KURYE HİZMETLERİ TANITIM VE PAZARLAMA TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
Adres: Dereboyu Cd. No:30/A K.1-2-3 MECİDİYEKÖY - İstanbul

Tel:  0212 217 26 06
Fax: 0212 217 19 97
Web: www.gunaydinservis.com

Proje detayları için tıklayınız.